Дільнича станція

Станції - найважливіші елементи залізничного транспорту. Безпосередній зв'язок залізниці з промисловими, сільськогосподарськими підприємствами і населенням виконується на станціях. Станції забезпечують безпечну і безперебійну роботу залізниць України.
До дільничих станцій відносяться станції, основне призначення яких - обслуговування транзитних поїздів, зміна локомотивів і локомотивних бригад, розформування і формування составів дільничних і збірних поїздів, виконання операцій по технічному обслуговуванню рухомого складу, а також виконання пасажирських, вантажних і комерційних операцій. Дільничні станції обслуговують під'їзні колії промислових підприємств, складів і шахт. На деяких дільничих станціях заправляють пасажирські вагони водою і паливом, екипірують ізотермічні вагони і виконують інші операції.

Автор: poizd | Дата: 17.09.2012 | Коментарів: 0 | Докладніше...
Розділи: Вантажна і комерційна робота, Колія і колійне господарство, Організація перевезень, Управління залізничним транспортом

  Термін доставки швидкопсувного вантажу

Термін доставки ШПВ залізничним транспортом складається з декількох елементів різної тривалості: операцій, пов’язаних з відправленням і прибуттям вантажу; часу прямування від станції відправлення до станції призначення; додаткових операцій, що виконуються з вантажними вагонами на шляху прямування (переадресування вантажів, перевезення вантажів за участю поромної переправи, перевантаження у вагони іншої ширини колії та ін.).


Автор: poizd | Дата: 17.08.2012 | Коментарів: 0 | Докладніше...
Розділи: Вантажна і комерційна робота, Організація перевезень

  Забезпечення збереження вантажів

Одним з основних обов’зків залізниць є забезпечення повного збереження вантажів, що перевозяться. Тому Статут залізниць України (розділ 7 ст. 105-137) передбачає систему заходів та обов’язків вантажовласників і залізниць по забезпеченню повної збереження вантажів, що перевозяться, та встановлює матеріальну відповідальність, у формі штрафу, що стягується з винних за незбережність перевезень.

Основні види незбереження вантажів, що перевозяться, наступні: нестача (викрадення, нестача місць чи ваги вантажу), втрата, псування та пошкодження. Як викрадення враховують нестачу вантажу, що супроводжується такими обставинами: зрив пломб, закруток, сліди ушкоджень та підробки пломб; проломи у вагоні або в контейнері; вскриття тари вантажних місць; вскриття замків, зрив пломб і проломи у складських приміщеннях; викрадення деталей машин на відкритому рухомому складі.


Автор: poizd | Дата: 17.05.2012 | Коментарів: 0 | Докладніше...
Розділи: Вантажна і комерційна робота

  Документальне оформлення приймання та видачі швидкопсувних вантажів

Для перевезення швидкопсувних вантажів використовуються ізотермічні (рефрижераторні вагони та контейнери, вагони-термоси, спеціальні цистерни для вина, живорибні вагони), а також універсальні криті вагони та криті вагони з утепленим кузовом (нумерація на 918…) і універсальні контейнери.

Швидкопсувні вантажі, які потребують відповідних температурних режимів і умов при транспортуванні, можуть перевозитися тільки за окремими договорами між відправником та залізницею на особливих умовах, установлених Укрзалізницею спільно з міністерством, до системи якого входять підприємство чи організація, або підприємством-відправником. При цьому вантажовласниками подаються до Укрзалізниці стандарти, характеристики та інші відомості про вантаж, а також пропозиції щодо умов його перевезень з відповідним обгрунтуванням.

Спосіб перевезення швидкопсувних вантажів (з охолодженням, вентилюванням, обігрівом або в режимі “термос” (підтримання температурного режиму за рахунок теплоізоляції вагону), тип вагону (рефрижераторний, термос, критий, критий з утепленим кузовом) або контейнера (універсальний або рефрижераторний) визначаються відправником залежно від характеру швидкопсувного вантажу та кліматичних умов на всьму шляху його перевезення.


Автор: poizd | Дата: 15.05.2012 | Коментарів: 0 | Докладніше...
Розділи: Вантажна і комерційна робота

  Періоди року для визначення способу перевезення швидкопсувних вантажів. Характеристики ізотермічних вагонів

Періоди року, на основі яких визначається спосіб перевезення швидкопсувних вантажів

Дороги і дільниці доріг

Періоди року

літній

перехідний

зимовий

1. Туркменська (крім дільниці Бейнеу – Чарджоу 1), Узбецька (крім дільниць Ченгельди - Ташкент Тов. – Сирдар’їнська – Хаваст – Бухара, Бухара – Чарджоу 1, Хаваст – Коканд – Карасу), Таджицька, Азербайджанська, Північно – Кавказька (дільниця Махачкала 1 Сортувальна - Самур)

з 16 березня по 14 листопада

з 15 листопада по 15 березня

немає

2. Туркменська (дільниця Бейнеу – Чарджоу 1), Узбецька (дільниці Ченгельди – Ташкент Тов. . – Сирдар’їнська – Хаваст – Бухара, Бухара – Чарджоу, Хаваст – Коканд – Карасу), Киргизька, Східно - Казахстанська (дільниця Джусали – Роз’їзд 32), Алма-Атинська (дільниця Туркестан – Ченгельди)

з 16 березня по 14 листопада

з 15 листопада по 14грудня

з 16 лютого по 15 березня

з 15 грудня по 15 лютого

3. Алма-Атинська (дільниця Арись – Чу – Алма-Ата), Північно-Кавказька (крім дільниці Махачкала 1 Сортувальна – Самур), Донецька, Придніпровська, Одеська, Молдавська, Львівська, Південно-Західна, Південна

з квітня по листопад включно

грудень і березень

з січня по лютий включно

4. Жовтнева (дільниці північніше Суоярві 1 і Петрозаводська), Горьківська, Північна (дільниці північніше Вологди), Свердловська (крім північних дільниць), Південно-Уральська, Західносибірська,  Красноярська, Східносибірська (крім дільниці Лена–Східна – Хані), Забайкальська, Далекосхідна (крім дільниць Хані-Дипкун, Бамівська - Нерюнгрі-Вантажна)

з травня по вересень включно

жовтень і квітень

з листопада по березень включно

5. Свердловська (північні дільниці Нижнєвартовськ-Ульт-Ягун-Новий Уренгой, Сєров-Приоб’є, Тавда – Гирло-Аха)

з травня по серпень включно

вересень і квітень

з жовтня по березень включно

6. Східносибірська (дільниця Лена-Східна – Хані), Далекосхідна (дільниці Хані - Дипкун, Бамівська - Нерюнгрі-Вантажна)

з червня по серпень вкл.

з травня по вересень вкл.

травень і вересень

квітень і жовтень

з жовтня по квітень вкл.

з листопада по березень вкл.

7. Інші дороги і дільниці доріг не пойменовані вище

з травня по жовтень вкл.

листопад і квітень

з грудня по березень вкл.


Автор: poizd | Дата: 13.04.2012 | Коментарів: 0 | Докладніше...
Розділи: Вантажна і комерційна робота

  Способи перевезення швидкопсувних вантажів і типи рухомого складу

Спосіб перевезення швидкопсувних вантажів (з охолодженням, вентилюванням, обігрівом або в режимі "термос" (підтримання температурного режиму за рахунок теплоізоляції вагону), тип вагону (рефрижераторний, термос критий, критий з утепленим кузовом) або контейнера (універсальний або рефрижераторний) визначаються відправником залежно від характеру швидкопсувного вантажу та кліматичних умов на всьому шляху його перевезення.

У рефрижераторних вагонах, до яких належать рефрижераторні секції, автономні рефрижераторні вагони (АРВ) та автономні рефрижераторні вагони зі службовими приміщеннями (АРВ – Е), перевозяться всі види швидкопсувних вантажів, за винятком плодоовочів та картоплі без тари (навалом).

В АРВ – Е перевозяться переважно вантажі, для яких необхідно весь час підтримувати температуру -18ºС і нижче, та ендокринно-ферментна сировина.

У вагонах-термосах дозволяється перевозити швидкопсувні вантажі, які термічно підготовлені до завантаження (обігріті, охолоджені, заморожені), які не виділяють біологічного тепла.


Автор: poizd | Дата: 3.04.2012 | Коментарів: 0 | Докладніше...
Розділи: Вантажна і комерційна робота

  Температурний режим та вентилювання при перевезенні ШПВ

Найменування вантажу

Температурний режим, ºС

Необхідність вентилювання

від

до

Заморожені вантажі, що мають температуру не вище -18ºС

-17

-20

Не вентилюють

Заморожені вантажі, що мають температуру від   -10 до -18ºС

-9

-12

Не вентилюють

Заморожені і переохолоджені вантажі, що мають температуру від -6 до -9ºС

-6

-9

Не вентилюють

М’ясо підморожене, м’ясо охолоджене, м’ясокопченості сирокопчені, бекон, шпик, ковбаси напівкопчені, варено-копчені, риба охолоджена, ікра різних риб, риба холодного копчення океанська (крім оселедця івасі), оселедець пряного засолу і маринована у герметичній упаковці та інші вантажі з температурою від 0 до -6ºС

0

-3

Не вентилюють

Дріжджі хлібопекарські пресовані (два режими)

+5

0

+2

-3

Не вентилюють

Молоко і молочні продукти, яйця курячі харчові, а також інші охолоджені вантажі, що мають температуру від 0 до +6ºС

+5

+2

Не вентилюють

Охолоджені і неохолоджені картопля, виноград, ягоди, яблука пізні для зимового зберігання, груші, мандарини, апельсини, грейпфрути "Стар Рубі", інші свіжі фрукти і овочі, крім пойменованих нижче

+5

+2

При опаленні вентилюють, при охолоджені не вентилюють

Солені і квашені овочі, в тому рахунку капуста кисла (квашена), мочені плоди і ягоди, відварені, солені і мариновані гриби в бочках

+5

+6

Не вентилюють


Автор: poizd | Дата: 3.04.2012 | Коментарів: 0 | Докладніше...
Розділи: Вантажна і комерційна робота, Організація перевезень

  Режими і терміни зберігання швидкопсувних вантажів

Назва продукту

Термін зберігання

Температура зберігання, ˚C

Вологість повітря, %

Від

До

Яловичина, свинина і баранина охолоджені

10 – 20 діб

+1

-1

80 – 85

Птиця охолоджена

15 – 18  діб

-0,5

Яловичина морожена

5 – 12 місяців

-9

-18

95 – 100

Свинина морожена

3 – 10  місяців

Баранина морожена

5 – 12 місяців 

М’ясо морожене в блоках

4 – 8  місяців

Субпродукти

4 – 6 місяців

Птиця морожена

8 – 12 місяців

-10

-20

85 – 100

Дичина

5 – 10 місяців

Ковбаси варені

2 діб

0

+4

70 – 75

Ковбаси напівкопчені і м’ясокопченості

1 – 2 місяця

-4

-6

75 – 80

Консерви м’ясні

9 – 12 місяців

0

+10

70 – 75


Автор: poizd | Дата: 3.04.2012 | Коментарів: 0 | Докладніше...
Розділи: Вантажна і комерційна робота