Дільнича станція

Станції - найважливіші елементи залізничного транспорту. Безпосередній зв'язок залізниці з промисловими, сільськогосподарськими підприємствами і населенням виконується на станціях. Станції забезпечують безпечну і безперебійну роботу залізниць України.
До дільничих станцій відносяться станції, основне призначення яких - обслуговування транзитних поїздів, зміна локомотивів і локомотивних бригад, розформування і формування составів дільничних і збірних поїздів, виконання операцій по технічному обслуговуванню рухомого складу, а також виконання пасажирських, вантажних і комерційних операцій. Дільничні станції обслуговують під'їзні колії промислових підприємств, складів і шахт. На деяких дільничих станціях заправляють пасажирські вагони водою і паливом, екипірують ізотермічні вагони і виконують інші операції.

Автор: poizd | Дата: 17.09.2012 | Коментарів: 0 | Докладніше...
Розділи: Вантажна і комерційна робота, Колія і колійне господарство, Організація перевезень, Управління залізничним транспортом

  Організація роботи станції взимку

Залізниця повинна працювати цілодобово і при будь-яких погодних умовах, для забезпечення цього всі елементи залізничного транспорту повинні забезпечувати безперебійний перевізний процес цілий рік.

Зима – найскладніший період в роботі залізничного транспорту із-за низьких температур, снігопадів і хуртовин. На крупних станціях і вузлах можуть виникати небезпечні і наднебезпечні ситуації. При сильних снігопадах, коли за добу випадає понад 20 см снігу, рух на станції може бути повністю паралізований. Таке явище може виникнути при сильних хуртовинах, коли швидкість вітру досягає 15 м/с і більше напротязі більше 12 год. У всіх цих надзвичайних ситуаціях необхідне прийняття екстримальних заходів по забезпеченню снігоочисної роботи.

Гарантією безперебійної і безпечної роботи залізниці в зимовий період являється:

своєчасна і якісна підготовка станції і перегонів до зими;

своєчасне отримання інформації по прогнозу погоди;

своєчасний запуск технічних засобів для забезпечення очистки залізничної колії від снігу.


Автор: poizd | Дата: 21.08.2012 | Коментарів: 0 | Докладніше...
Розділи: Колія і колійне господарство, Організація перевезень, Управління залізничним транспортом

  Посадові обов'язки інженера технічного сектора відділу перевезень

Посадові обов'язки інженера технічного сектора відділу перевезень:

1. Розробка та впровадження плану підвищення ефективності виробництва резервів в експлуатаційній роботі. Розробка технологічних типів експлуатаційної роботи підприємств та станції, також диспетчерських дільниць (простій вагонів, робочий парк, прийом і здача вагонів).

2. Розробка квартальних і річних планів експлуатаційної роботи.

3. Розрахунок норм простою вагонів по міністерських ГРП.


Автор: poizd | Дата: 20.03.2012 | Коментарів: 0 | Докладніше...
Розділи: Вантажна і комерційна робота, Організація перевезень, Охорона праці, Управління залізничним транспортом

  Київська дирекція залізничних перевезень

Київська дирекція залізничних перевезень має експлуатаційну довжину головних колій 783 км., у тому числі двоколійних 455 км. і одноколійних 338 км. Колійне господарство на головних коліях має щебеневий баласт, рейки Р65 на залізобетонних шпалах. На всіх ділянках даної дирекції введена електрична централізація стрілок і сигналів.

По об'єму виконаної роботи та своєму призначенню дана дирекція є транзитною, з досить невеликим об'ємом навантажень і надто великими об’ємами вивантаження, особливо у вузлі „К”, з найбільшими в Україні розмірами пасажирського руху. Вона розташована на перетині двох важливих напрямків мережі які є в основному транзитними: Б-С-Л та Ю-С-П. Робота дирекції залізничних перевезень базується на пропусканні транзитного вагонопотоку й забезпеченні прилеглих до залізниці підприємств в перевезеннях. Переважний напрямок вагонопотоку з Півночі на Захід та Півдня-Сходу на Захід.

Оперативне керівництво поїзною й вантажною роботою даної дирекції виконується поїзним, вантажним, локомотивним диспетчерами. На даній дирекції є 6 диспетчерських кругів.


Автор: poizd | Дата: 20.03.2012 | Коментарів: 0 | Докладніше...
Розділи: Вантажна і комерційна робота, Економіка залізничного транспорту, Колія і колійне господарство, Організація перевезень, Підприємства, Управління залізничним транспортом

  Швидкопсувні вантажі і пристрої ізотермічного рухомого складу

В загальній масі вантажів, що перевозяться залізницею існують продукти харчування, які є швидкопсувними продуктами. Продукти харчування називаються швидкопсувними, тому що їх якості при довгому або навіть короткочасному зберіганні у звичайних умовах погіршуються. Погіршення якості продуктів пов’язане із зміною їх смаку, коліру, запаху, консистенції. До швидкопсувних продуктів харчування відносять: м’ясо, рибу, птицю, молоко, масло, сир, плоди, овочі, ягоди...

Вантажі, що потребують в дорозі захисту від впливу атмосфери (охолодження, вентилювання, обігрів), називаються швидкопсувними вантажами (ШПВ).

Швидкопсувні вантажі класифікують:

- по походженню: рослинні; тваринні;

- по способу оброблення: натуральні (яйця, риба, плоди, птиця); переробленні (консерви, ковбаси).

Швидкопсувні вантажі потребують особливих умов транспортування і зберігання, які створюються штучно.


Автор: poizd | Дата: 9.03.2012 | Коментарів: 0 | Докладніше...
Розділи: Вантажна і комерційна робота, Організація перевезень, Управління залізничним транспортом

  Розміщення службово-технічних споруд і організація зв’язку на станції

Оптимальна технологія роботи сортувальної станції залежить від правильної організації оперативного командування при виконанні станційних процесів.

Сортувальні станції встановлюють в районах масового навантаження та розвантаження вантажів, на під’їздах до великих промислових центрів.

До основних службових приміщень на станції належать приміщення маневрового диспетчера (ДСЦ), чергових по станції (ДСП) і чергових по парках (ДСПП), чергового по гірці (ДСПГ), станційного технологічного центру по опрацюванню поїзної інформації і перевізних документів (СТЦОІД), станційного обчислювального центру (СВЦ), а також пости по перевірці (списуванню) вагонів у складах поїздів.


Автор: poizd | Дата: 21.09.2011 | Коментарів: 0 | Докладніше...
Розділи: Автоматика і зв'язок, Вантажна і комерційна робота, Організація перевезень, Управління залізничним транспортом

  Сортувальна станція. Загальна характеристика

Сортувальні станції призначені для масового розформування та формування вантажних поїздів. На них переробляються транзитні і місцеві вагонопотоки із прилеглих напрямків і формуються дільничні, збірні і передатні поїзди, виконуються операції з транзитними вантажними поїздами, ремонт вагонів, екіпіровка локомотивів, сортування дрібних відправок та контейнерів. Сортувальні станції розміщують в районах масового навантаження та вивантаження вантажів.


Автор: poizd | Дата: 21.09.2011 | Коментарів: 0 | Докладніше...
Розділи: Колія і колійне господарство, Організація перевезень, Підприємства, Управління залізничним транспортом

  Порядок передачі вагонів через державний кордон

До складу бригад входять працівники ПКО приймаючої сторони, які зобов'язані після огляду повідомити про його результати оператора ПЕОМ для  коригування передатної відомості.
Передача вантажів оформляється поїзною передатною відомістю, що складається на ПЕОМ стороною, яка здає, підписується і штемпелюється по закінченні комерційного огляду поїзда. Перший примірник ППВ залишається на станції, другий - у митниці, всі інші надсилаються з перевізними документами приймаючій стороні. Сторона, яка здає, в автоматизованому режимі передає ППВ до інформаційної мережі обох залізниць для надання користувачам.
У разі відмови обчислювальної техніки та каналів зв'язку контора передач вносить дані ППВ до АРМ відразу після поновлення роботи.
При ручному режимі роботи необхідно дотримуватися такого порядку передачі вантажів:
- при прийманні: коригування виконується на примірниках ППВ („твердих копіях”), які прибули з поїздом, на них проставляються всі штампи та печатки контролюючих органів;
- при здаванні: документом передачі є натурний лист поїзда, оформлений вручну. На ньому проставляються всі позначки контролюючих органів. ППВ вручну не складається;
- після відновлення роботи системи АСОУП агент з передачі вагонів готує і передає повідомлення 2881 та 3345 не пізніше десятої доби після відмови програмно-технічних засобів, погоджує передачу, як при нормальній роботі, на підставі „твердих копій” ППВ (надрукованих на засобах обчислювальної техніки). Якщо це неможливо (пройшло багато часу), то агент з передачі вагонів вводить вручну повідомлення 2881. Повідомлення 2881 або передатну відомість вводить приймаюча сторона;
- після прибуття поїзда на передавальну станцію представники приймаючої сторони зобов'язані звірити ППВ, отриману з інформаційних систем ПЕОМ, з перевізними документами і фактичною наявністю вагонів та контейнерів.

Автор: poizd | Дата: 5.06.2011 | Коментарів: 0 | Докладніше...
Розділи: Вантажна і комерційна робота, Організація перевезень, Управління залізничним транспортом