Характеристики вантажних вагонів та показники їх використання

Характеристики вантажних вагонів та показники їх використанняСьогодні Укрзалізниця відчуває значний дефіцит вантажних вагонів. Основні причини цього такі:

  • Різке уповільнення обороту вагону (6,7 доби, коли за радянських часів був 3,66 доби). Основна причина цього явища є наявність радянської кількості сортувальних станцій, на яких час накопичення вагонів на кожен напрям збільшився в декілька разів.
  • Необхідність повернення вагонів в країну-власницю в порожньому стані.
  • Перехід ремонту вагонів на ремонтні строки згідно пробігу вагонів: 1 рік - деповський ремонт, 3 роки - заводський ремонт. На кожному вагоні є трафарет останнього ремонту, і після закінчення строку, навіть якщо вагон придатний для перевезення, вантажити його заборонено і його слід направити у ремонт. Плюс в базах даних інформаційно-обчислювальних центрів (ІОЦ) залізниць відслідковують скільки тонно-кілометрів вагон зробив. Прийомоздавальник перед навантаженням вагону повинен вияснити скільки часу залишилось до ремонту, якщо менше 15 діб, вагон вантажити заборонено і він відправляється у ремонт. Відповідальність за це несуть працівники вагонних і комерційних господарств.

Автор: poizd | Дата: 16.07.2010 | Коментарів: 0 | Докладніше...
Розділи: Вантажна і комерційна робота, Рухомий склад

  Класифікація вантажних вагонів

Класифікація вантажних вагонівЗалізницями України курсує безліч вітчизняних та іноземних вантажних вагонів, що відносяться до інвентарного парку або належать вантажовласникам (чи будь-кому, але не залізницям). Мова піде про інвентарний парк, про ті вагони, що знаходяться у власності Укрзалізниці, як робочі, так і неробочі.

Інвентарний парк бувшого СРСР був поділений між державами, що виникли на його теренах, в залежності від обсягів виконуваної роботи. Україна на той час виконувала перевізну роботу в розмірі 16% від всіх обсягів перевезень, том для України було виділено 16% усіх видів вантажних вагонів інвентарного парку СРСР. При розподілі вагонів було враховано не тільки рід вагону, але і рік побудови. Ці вагони використовують до сьогоднішнього дня, практично не будуючи нових.

На виділені вагони кожною державою була нанесена символіка (для України: УЗ-22), а нумерація вагонів залишилась єдина, яка була за часів Радянського Союзу.

Через певний час виникла необхідність об’єднати вагонні парки в єдиний загальний парк залізниць СНД. Це було зроблено шляхом укладання угоди між країнами СНД про створення загального парку вантажних вагонів країн СНД. Звісно були відпрацьовані відповідні правила і погодження щодо їх експлуатації.


Автор: poizd | Дата: 20.06.2010 | Коментарів: 1 | Докладніше...
Розділи: Вантажна і комерційна робота, Рухомий склад

  Електровози українського виробництва

Електровози українського виробництваМожливо, це для когось велика несподіванка, але так – Україна будує власні електровози! І відбувається це на Дніпропетровському електровозобудівному заводі.

ДП «Науково-виробничий комплекс «Електровозобудування» (раніше - ВАТ «Дніпропетровський електровозобудівний завод») - одне з найбільших підприємств вітчизняної електротехнічної галузі. Завод виробляє магістральні, промислові та рудничні електровози і запчастини до них. Дніпропетровський електровозобудівний завод є державним підприємством і спеціалізується на випуску магістральних електровозів постійного струму, промислових і шахтних електровозів для гірничо-металургійного комплексу. На підприємстві створено 3 типи і 10 модифікацій електровозів, здатних працювати у вугільних штреках з різними умовами праці.

Автор: poizd | Дата: 1.03.2010 | Коментарів: 0 | Докладніше...
Розділи: Підприємства, Рухомий склад, Новини

  Мінераловоз (Модель 19-923, ВАТ "Стахановський вагонобудівний завод")

Мінераловоз (Модель 19-923, ВАТ "Стахановський вагонобудівний завод")Вагон призначений для безтарного перевезення гранульованих великозернистих, кристалічних, злежаних, некорозійно-активних мінеральних добрив, а також сипучої порошкоподібної сировини для їх виробництва (в основному апатитового концентрату).

Варіант вагону без даху дозволяє перевозити вугілля, щебінь, керамзит, пісок та інші сипучі матеріали.

Виготовляється за кліматичними умовами у виконанні "У" за ГОСТ 15150.

Як варіант вагони з внутрішнім антикорозійним покриттям, а також без даху.

Автор: poizd | Дата: 21.02.2010 | Коментарів: 0 | Докладніше...
Розділи: Підприємства, Рухомий склад, Новини