Київська дирекція залізничних перевезень

Київська дирекція залізничних перевезень має експлуатаційну довжину головних колій 783 км., у тому числі двоколійних 455 км. і одноколійних 338 км. Колійне господарство на головних коліях має щебеневий баласт, рейки Р65 на залізобетонних шпалах. На всіх ділянках даної дирекції введена електрична централізація стрілок і сигналів.

По об'єму виконаної роботи та своєму призначенню дана дирекція є транзитною, з досить невеликим об'ємом навантажень і надто великими об’ємами вивантаження, особливо у вузлі „К”, з найбільшими в Україні розмірами пасажирського руху. Вона розташована на перетині двох важливих напрямків мережі які є в основному транзитними: Б-С-Л та Ю-С-П. Робота дирекції залізничних перевезень базується на пропусканні транзитного вагонопотоку й забезпеченні прилеглих до залізниці підприємств в перевезеннях. Переважний напрямок вагонопотоку з Півночі на Захід та Півдня-Сходу на Захід.

Оперативне керівництво поїзною й вантажною роботою даної дирекції виконується поїзним, вантажним, локомотивним диспетчерами. На даній дирекції є 6 диспетчерських кругів.


Автор: poizd | Дата: 20.03.2012 | Коментарів: 0 | Докладніше...
Розділи: Вантажна і комерційна робота, Економіка залізничного транспорту, Колія і колійне господарство, Організація перевезень, Підприємства, Управління залізничним транспортом

  Сортувальна станція. Загальна характеристика

Сортувальні станції призначені для масового розформування та формування вантажних поїздів. На них переробляються транзитні і місцеві вагонопотоки із прилеглих напрямків і формуються дільничні, збірні і передатні поїзди, виконуються операції з транзитними вантажними поїздами, ремонт вагонів, екіпіровка локомотивів, сортування дрібних відправок та контейнерів. Сортувальні станції розміщують в районах масового навантаження та вивантаження вантажів.


Автор: poizd | Дата: 21.09.2011 | Коментарів: 0 | Докладніше...
Розділи: Колія і колійне господарство, Організація перевезень, Підприємства, Управління залізничним транспортом

  Електровози українського виробництва

Електровози українського виробництваМожливо, це для когось велика несподіванка, але так – Україна будує власні електровози! І відбувається це на Дніпропетровському електровозобудівному заводі.

ДП «Науково-виробничий комплекс «Електровозобудування» (раніше - ВАТ «Дніпропетровський електровозобудівний завод») - одне з найбільших підприємств вітчизняної електротехнічної галузі. Завод виробляє магістральні, промислові та рудничні електровози і запчастини до них. Дніпропетровський електровозобудівний завод є державним підприємством і спеціалізується на випуску магістральних електровозів постійного струму, промислових і шахтних електровозів для гірничо-металургійного комплексу. На підприємстві створено 3 типи і 10 модифікацій електровозів, здатних працювати у вугільних штреках з різними умовами праці.

Автор: poizd | Дата: 1.03.2010 | Коментарів: 0 | Докладніше...
Розділи: Підприємства, Рухомий склад, Новини

  Мінераловоз (Модель 19-923, ВАТ "Стахановський вагонобудівний завод")

Мінераловоз (Модель 19-923, ВАТ "Стахановський вагонобудівний завод")Вагон призначений для безтарного перевезення гранульованих великозернистих, кристалічних, злежаних, некорозійно-активних мінеральних добрив, а також сипучої порошкоподібної сировини для їх виробництва (в основному апатитового концентрату).

Варіант вагону без даху дозволяє перевозити вугілля, щебінь, керамзит, пісок та інші сипучі матеріали.

Виготовляється за кліматичними умовами у виконанні "У" за ГОСТ 15150.

Як варіант вагони з внутрішнім антикорозійним покриттям, а також без даху.

Автор: poizd | Дата: 21.02.2010 | Коментарів: 0 | Докладніше...
Розділи: Підприємства, Рухомий склад, Новини