Дільнича станція

Станції - найважливіші елементи залізничного транспорту. Безпосередній зв'язок залізниці з промисловими, сільськогосподарськими підприємствами і населенням виконується на станціях. Станції забезпечують безпечну і безперебійну роботу залізниць України.
До дільничих станцій відносяться станції, основне призначення яких - обслуговування транзитних поїздів, зміна локомотивів і локомотивних бригад, розформування і формування составів дільничних і збірних поїздів, виконання операцій по технічному обслуговуванню рухомого складу, а також виконання пасажирських, вантажних і комерційних операцій. Дільничні станції обслуговують під'їзні колії промислових підприємств, складів і шахт. На деяких дільничих станціях заправляють пасажирські вагони водою і паливом, екипірують ізотермічні вагони і виконують інші операції.

Автор: poizd | Дата: 17.09.2012 | Коментарів: 0 | Докладніше...
Розділи: Вантажна і комерційна робота, Колія і колійне господарство, Організація перевезень, Управління залізничним транспортом

  Організація роботи станції взимку

Залізниця повинна працювати цілодобово і при будь-яких погодних умовах, для забезпечення цього всі елементи залізничного транспорту повинні забезпечувати безперебійний перевізний процес цілий рік.

Зима – найскладніший період в роботі залізничного транспорту із-за низьких температур, снігопадів і хуртовин. На крупних станціях і вузлах можуть виникати небезпечні і наднебезпечні ситуації. При сильних снігопадах, коли за добу випадає понад 20 см снігу, рух на станції може бути повністю паралізований. Таке явище може виникнути при сильних хуртовинах, коли швидкість вітру досягає 15 м/с і більше напротязі більше 12 год. У всіх цих надзвичайних ситуаціях необхідне прийняття екстримальних заходів по забезпеченню снігоочисної роботи.

Гарантією безперебійної і безпечної роботи залізниці в зимовий період являється:

своєчасна і якісна підготовка станції і перегонів до зими;

своєчасне отримання інформації по прогнозу погоди;

своєчасний запуск технічних засобів для забезпечення очистки залізничної колії від снігу.


Автор: poizd | Дата: 21.08.2012 | Коментарів: 0 | Докладніше...
Розділи: Колія і колійне господарство, Організація перевезень, Управління залізничним транспортом

  Термін доставки швидкопсувного вантажу

Термін доставки ШПВ залізничним транспортом складається з декількох елементів різної тривалості: операцій, пов’язаних з відправленням і прибуттям вантажу; часу прямування від станції відправлення до станції призначення; додаткових операцій, що виконуються з вантажними вагонами на шляху прямування (переадресування вантажів, перевезення вантажів за участю поромної переправи, перевантаження у вагони іншої ширини колії та ін.).


Автор: poizd | Дата: 17.08.2012 | Коментарів: 0 | Докладніше...
Розділи: Вантажна і комерційна робота, Організація перевезень

  Температурний режим та вентилювання при перевезенні ШПВ

Найменування вантажу

Температурний режим, ºС

Необхідність вентилювання

від

до

Заморожені вантажі, що мають температуру не вище -18ºС

-17

-20

Не вентилюють

Заморожені вантажі, що мають температуру від   -10 до -18ºС

-9

-12

Не вентилюють

Заморожені і переохолоджені вантажі, що мають температуру від -6 до -9ºС

-6

-9

Не вентилюють

М’ясо підморожене, м’ясо охолоджене, м’ясокопченості сирокопчені, бекон, шпик, ковбаси напівкопчені, варено-копчені, риба охолоджена, ікра різних риб, риба холодного копчення океанська (крім оселедця івасі), оселедець пряного засолу і маринована у герметичній упаковці та інші вантажі з температурою від 0 до -6ºС

0

-3

Не вентилюють

Дріжджі хлібопекарські пресовані (два режими)

+5

0

+2

-3

Не вентилюють

Молоко і молочні продукти, яйця курячі харчові, а також інші охолоджені вантажі, що мають температуру від 0 до +6ºС

+5

+2

Не вентилюють

Охолоджені і неохолоджені картопля, виноград, ягоди, яблука пізні для зимового зберігання, груші, мандарини, апельсини, грейпфрути "Стар Рубі", інші свіжі фрукти і овочі, крім пойменованих нижче

+5

+2

При опаленні вентилюють, при охолоджені не вентилюють

Солені і квашені овочі, в тому рахунку капуста кисла (квашена), мочені плоди і ягоди, відварені, солені і мариновані гриби в бочках

+5

+6

Не вентилюють


Автор: poizd | Дата: 3.04.2012 | Коментарів: 0 | Докладніше...
Розділи: Вантажна і комерційна робота, Організація перевезень

  Умови зберігання і перевезення швидкопсувних вантажів

Швидкопсувні вантажі потребують особливих умов зберігання і перевезення, що створюються штучно. 

Режими зберігання і перевезення ШПВ залежать від їх якостей і визначається:

  1. оптимальною температурою вантажу, або температурним режимом Pt;
  2. оптимальною відносною вологістю повітря у камері для зберігання і у вантажному приміщенні вагону, або режимом вологості Ру;
  3. доцільністю вентилювання і оновлення повітряних мас, або вентиляційним режимом Рв;
  4. циркуляцією повітряних мас навколо вантажу, або циркуляційним режимом Рц;
  5. дотриманням заданого санітарного стану, або санітарним режимом Рсс.

Таким чином, режим зберігання і перевезення ШПВ залежить від окремих складових елементів:

 Р=∫(Ptувцсс)


Автор: poizd | Дата: 22.03.2012 | Коментарів: 0 | Докладніше...
Розділи: Вантажна і комерційна робота, Організація перевезень

  Посадові обов'язки інженера технічного сектора відділу перевезень

Посадові обов'язки інженера технічного сектора відділу перевезень:

1. Розробка та впровадження плану підвищення ефективності виробництва резервів в експлуатаційній роботі. Розробка технологічних типів експлуатаційної роботи підприємств та станції, також диспетчерських дільниць (простій вагонів, робочий парк, прийом і здача вагонів).

2. Розробка квартальних і річних планів експлуатаційної роботи.

3. Розрахунок норм простою вагонів по міністерських ГРП.


Автор: poizd | Дата: 20.03.2012 | Коментарів: 0 | Докладніше...
Розділи: Вантажна і комерційна робота, Організація перевезень, Охорона праці, Управління залізничним транспортом

  Київська дирекція залізничних перевезень

Київська дирекція залізничних перевезень має експлуатаційну довжину головних колій 783 км., у тому числі двоколійних 455 км. і одноколійних 338 км. Колійне господарство на головних коліях має щебеневий баласт, рейки Р65 на залізобетонних шпалах. На всіх ділянках даної дирекції введена електрична централізація стрілок і сигналів.

По об'єму виконаної роботи та своєму призначенню дана дирекція є транзитною, з досить невеликим об'ємом навантажень і надто великими об’ємами вивантаження, особливо у вузлі „К”, з найбільшими в Україні розмірами пасажирського руху. Вона розташована на перетині двох важливих напрямків мережі які є в основному транзитними: Б-С-Л та Ю-С-П. Робота дирекції залізничних перевезень базується на пропусканні транзитного вагонопотоку й забезпеченні прилеглих до залізниці підприємств в перевезеннях. Переважний напрямок вагонопотоку з Півночі на Захід та Півдня-Сходу на Захід.

Оперативне керівництво поїзною й вантажною роботою даної дирекції виконується поїзним, вантажним, локомотивним диспетчерами. На даній дирекції є 6 диспетчерських кругів.


Автор: poizd | Дата: 20.03.2012 | Коментарів: 0 | Докладніше...
Розділи: Вантажна і комерційна робота, Економіка залізничного транспорту, Колія і колійне господарство, Організація перевезень, Підприємства, Управління залізничним транспортом

  Швидкопсувні вантажі і пристрої ізотермічного рухомого складу

В загальній масі вантажів, що перевозяться залізницею існують продукти харчування, які є швидкопсувними продуктами. Продукти харчування називаються швидкопсувними, тому що їх якості при довгому або навіть короткочасному зберіганні у звичайних умовах погіршуються. Погіршення якості продуктів пов’язане із зміною їх смаку, коліру, запаху, консистенції. До швидкопсувних продуктів харчування відносять: м’ясо, рибу, птицю, молоко, масло, сир, плоди, овочі, ягоди...

Вантажі, що потребують в дорозі захисту від впливу атмосфери (охолодження, вентилювання, обігрів), називаються швидкопсувними вантажами (ШПВ).

Швидкопсувні вантажі класифікують:

- по походженню: рослинні; тваринні;

- по способу оброблення: натуральні (яйця, риба, плоди, птиця); переробленні (консерви, ковбаси).

Швидкопсувні вантажі потребують особливих умов транспортування і зберігання, які створюються штучно.


Автор: poizd | Дата: 9.03.2012 | Коментарів: 0 | Докладніше...
Розділи: Вантажна і комерційна робота, Організація перевезень, Управління залізничним транспортом