Карта залізниць України

На карті зображені основні залізничні сполучення та великі залізничні станції та вузли України.

Карта залізниць України


Автор: poizd | Дата: 1.04.2011 | Коментарів: 0 | Докладніше...
Розділи: Економіка залізничного транспорту, Організація перевезень, Управління залізничним транспортом, Новини

  Чого хоче досягти німецька залізниця до 2025 року

Яке майбутнє у німецької залізниці? Розглянемо спільне дослідження залізниці та McKinsey & Company щодо того, що чекає німецький залізничний транспорт до 2025 року.
За 175 років з дня виходу першого паровоза залізниця в Німеччині має власні широкі традиції. Залізниця стала не тільки невід'ємною частиною транспортної системи і ландшафту Німеччини, але і рушійною силою її успішного економічного розвитку.
З часу об'єднання східної та західної німецьких доріг і слідуючої за цим об'єднуючої реформи пройшло понад 15 років. Акціонерне товариство "Німецькі залізниці" перетворилось за цей час з державного підприємтсва в потужне промислове утворення. Завдяки чесній і відвертій транспортній конкуренції пасажирські та вантажні залізничні перевезення піднялись на новий рівень, що призвело до різкого збільшення кількості транспортних залізничних підприємств. Щоб отримати клієнтів та замовників у такій жорсткій конкуренції, залізничники змушені пропонувати транспортні послуги найвищої якості, наслідком чого став потужний в останні роки розвиток майже всіх видів транспорту в Німеччині.

Автор: poizd | Дата: 1.04.2011 | Коментарів: 0 | Докладніше...
Розділи: Новини

  Пристрої автоматики, телемеханіки та зв'язку на станціях

Пристрої автоматики, телемеханіки та зв'язку на станціяхНа залізничному транспорті проводиться велика робота щодо подальшого підвищення ефективності перевезень і безпеки руху. Важлива роль у вирішенні цих завдань належить пристроям автоматики, телемеханіки та зв'язку на станціях.
Засоби автоматики, телемеханіки та зв'язку дозволяють автоматизувати процеси, пов'язані з регулюванням руху поїздів, підвищити пропускну та провізну спроможність залізничних ліній та безпеку руху поїздів, продуктивність праці експлуатаційних працівників, поліпшити економічні показники роботи залізниць, скоротити час обороту вагона.
Постійно зростає обсяг технічних засобів, що використовуються для підвищення безпеки руху поїздів і збільшення пропускної здатності доріг, до яких відносяться телемеханічні системи, призначені для управління стрілками і сигналами на станціях.
Пристрої автоматики і телемеханіки з'явилися на залізницях одночасно з організацією руху поїздів. Потреба в передачі на рухомі поїзди різних вказівок і наказів послужила причиною застосування сигналів, які й стали першими регулюючими пристроями на дорогах. Найпростішим сигнальним пристроєм був семафор, який з'явився в 40-х роках минулого століття...

Автор: poizd | Дата: 1.08.2010 | Коментарів: 0 | Докладніше...
Розділи: Автоматика і зв'язок, Організація перевезень, Управління залізничним транспортом, Новини

  Електровози українського виробництва

Електровози українського виробництваМожливо, це для когось велика несподіванка, але так – Україна будує власні електровози! І відбувається це на Дніпропетровському електровозобудівному заводі.

ДП «Науково-виробничий комплекс «Електровозобудування» (раніше - ВАТ «Дніпропетровський електровозобудівний завод») - одне з найбільших підприємств вітчизняної електротехнічної галузі. Завод виробляє магістральні, промислові та рудничні електровози і запчастини до них. Дніпропетровський електровозобудівний завод є державним підприємством і спеціалізується на випуску магістральних електровозів постійного струму, промислових і шахтних електровозів для гірничо-металургійного комплексу. На підприємстві створено 3 типи і 10 модифікацій електровозів, здатних працювати у вугільних штреках з різними умовами праці.

Автор: poizd | Дата: 1.03.2010 | Коментарів: 0 | Докладніше...
Розділи: Підприємства, Рухомий склад, Новини

  Історія виникнення і розвитку залізниць

Залізниці з'явилися на початку 19 століття. Зародження проходило в жорстокій боротьбі із землевласниками і власниками поштових карет і суден (через конкуренцію). У цих важких умовах почали своє життя залізні дороги і сьогодні важко знайти людину, яка б не користувався залізничним транспортом.

Історія розвитку техніки і засобів пересування:
Необхідність перевезень пізнала ще первісна людина, от і створила такі засоби пересування як пліт, човен, тачка; для транспортування невеликих вантажів використовували силу людей і тварин. Але з часом цього стало недостатньо і почався пошук нових засобів пересування. З'явилися вози на дерев'яних полозах, що призвело до великого винаходу - створення колеса. Колісниця використовувалися римлянами більше 5 тис. років тому, за ними греки побудували першу колійну дорогу.

У ХIV столітті на рудниках виникли дерев'яні рейки, в 1764 році дерево замінили на залізо - К. Д. Фролов на Алтаї влаштував пересування вагонеток. Перші залізні рейки були кутовими, возиз по них тягли коні. Першу в світі парову машину створив в 1766 році Ползунов на Алтаї. Чекали, що колесо буде ковзати по рейках, тому перші рейки були зубчасті. Зубці швидко ламались, а колеса вагонеток продовжували через сили тертя котитися, а не ковзати. Це було помічено, і рейки стали робити гладкими.

У 1788 році на Олександрівському гарматному заводі в Петрозаводську були побудовані чавунні рейки довжиною 174 км. Після чого в 1809 році побудували першу чавунну дорогу на Алтаї.

Автор: poizd | Дата: 1.03.2010 | Коментарів: 0 | Докладніше...
Розділи: Організація перевезень, Новини

  Мінераловоз (Модель 19-923, ВАТ "Стахановський вагонобудівний завод")

Мінераловоз (Модель 19-923, ВАТ "Стахановський вагонобудівний завод")Вагон призначений для безтарного перевезення гранульованих великозернистих, кристалічних, злежаних, некорозійно-активних мінеральних добрив, а також сипучої порошкоподібної сировини для їх виробництва (в основному апатитового концентрату).

Варіант вагону без даху дозволяє перевозити вугілля, щебінь, керамзит, пісок та інші сипучі матеріали.

Виготовляється за кліматичними умовами у виконанні "У" за ГОСТ 15150.

Як варіант вагони з внутрішнім антикорозійним покриттям, а також без даху.

Автор: poizd | Дата: 21.02.2010 | Коментарів: 0 | Докладніше...
Розділи: Підприємства, Рухомий склад, Новини