Залізничний транспорт в Україні

Залізничний транспорт в УкраїніЩільність залізничних шляхів сполучення на Україні становить 38 км на 1000 км2. Найбільші показники щільності - на південному сході (Донбас) і на заході країни. Зокрема для Донбасу це закономірно, враховуючи величезний промисловий потенціал регіону та сировинну базу, що зумовлює потребу у великих об’ємах вантажних перевезень. Що ж стосується західного регіону, то тут це пояснюється близькістю до кордону. З 22,6 тис. км залізниць в Україні лише 40% електрифіковані, 60% - оснащені засобами автоматичного регулювання руху поїздів, 35% двох-або багатоколійні. Найбільш важливі магістралі: Київ – Фастів - Козятин - Здолбунів - Львів, Козятин - Жмеринка - Одеса, Київ - Конотоп - Шостка, Київ - Полтава - Харків - Дебальцеве, Фастів - Сміла - Дніпропетровськ, Кривий Ріг - Дніпропетровськ - Донецьк, Харків - Дніпропетровськ - Запоріжжя - Сімферополь - Севастополь, Львів Мукачево - Чоп та ін. Найбільша кількість перевезень в Україні перевезень здійснюється в приміському, набагато менше - в місцевому і ще менше - у прямому повідомленнях.

Основні вантажі, що перевозяться залізничним транспортом, - мінеральні будівельні матеріали, кам'яне вугілля та руди, зокрема залізні, а також метали і нафтопродукти. Найбільш напруженими лініями вантажопотоків є Кривий Ріг - Дніпропетровськ - Дебальцеве, Кривий Ріг - Фастів - Львів, а також лінії, що ведуть до морських портів: Одеса, Бердянськ, Маріуполь та ін.


Автор: poizd | Дата: 19.10.2014 | Коментарів: 0 | Докладніше...
Розділи: УЗ, Економіка залізничного транспорту

  Київська дирекція залізничних перевезень

Київська дирекція залізничних перевезень має експлуатаційну довжину головних колій 783 км., у тому числі двоколійних 455 км. і одноколійних 338 км. Колійне господарство на головних коліях має щебеневий баласт, рейки Р65 на залізобетонних шпалах. На всіх ділянках даної дирекції введена електрична централізація стрілок і сигналів.

По об'єму виконаної роботи та своєму призначенню дана дирекція є транзитною, з досить невеликим об'ємом навантажень і надто великими об’ємами вивантаження, особливо у вузлі „К”, з найбільшими в Україні розмірами пасажирського руху. Вона розташована на перетині двох важливих напрямків мережі які є в основному транзитними: Б-С-Л та Ю-С-П. Робота дирекції залізничних перевезень базується на пропусканні транзитного вагонопотоку й забезпеченні прилеглих до залізниці підприємств в перевезеннях. Переважний напрямок вагонопотоку з Півночі на Захід та Півдня-Сходу на Захід.

Оперативне керівництво поїзною й вантажною роботою даної дирекції виконується поїзним, вантажним, локомотивним диспетчерами. На даній дирекції є 6 диспетчерських кругів.


Автор: poizd | Дата: 20.03.2012 | Коментарів: 0 | Докладніше...
Розділи: Вантажна і комерційна робота, Економіка залізничного транспорту, Колія і колійне господарство, Організація перевезень, Підприємства, Управління залізничним транспортом

  Карта залізниць України

На карті зображені основні залізничні сполучення та великі залізничні станції та вузли України.

Карта залізниць України


Автор: poizd | Дата: 1.04.2011 | Коментарів: 0 | Докладніше...
Розділи: Економіка залізничного транспорту, Організація перевезень, Управління залізничним транспортом, Новини

  Стимулювання праці на залізничному транспорті

Для найбільш дієвого стимулювання підвищення ефективності виробництва, розробки і прийняття більш високих планів завдань, підвищення використання виробничих фондів, робочої сили і фінансових ресурсів, а також удосконалення техніки, технології і організації виробництва утворено фонд економічного стимулювання.
Підриємства і організації залізничного транспорту повинні направляти кошти на преміювання перед усім на заохочення за покращення якісних показників і виконання плану по перевезенням в тонах, в т.ч. по встановленій номенклатурі вантажів, нараховувати премії в прямій залежності від трудового вкладу колективу і кожного працівника, не допускаючи зрівнялівки.

Автор: poizd | Дата: 9.02.2011 | Коментарів: 0 | Докладніше...
Розділи: Економіка залізничного транспорту, Управління залізничним транспортом

  Сутність прибутку, його види

Прибуток – показник ефективності роботи підприємства, грошове вираження прибавочного продукту, різниця між доходами і затратами на виробництво.
Розміри прибутку залежать від росту об’єму перевезень, покращення якісних показників роботи транспорту, зниження собівартості перевезень.
Види прибутку:
Балансовий прибуток – включає в себе прибуток від перевезень (90% всього балансового прибутку), підсобно-допоміжної діяльності та інших операцій.
Розрахунковий прибуток – менший балансового на суму плати за основні виробничі фонди і обігові засоби, сплати процентів за банківські кредити...

Автор: poizd | Дата: 9.02.2011 | Коментарів: 0 | Докладніше...
Розділи: Економіка залізничного транспорту

  План по праці

Продуктивність праці – найголовніший елемент системи трудових показників. Основне призначення цього показника – за ним визначається ефективність суспільої праці.
Показники плану по праці:
1)    продуктивність праці.
2)    фонд оплати праці.
3)    чисельність працівників.
4)    середньомісячна заробітна плата.

Автор: poizd | Дата: 9.02.2011 | Коментарів: 0 | Докладніше...
Розділи: Економіка залізничного транспорту, Охорона праці

  Тарифна політика Укрзалізниці

Тарифна політика – це мистецтво правильного встановлення того граничного тарифу, який дає максимальні прибутки при одночасному зростанні обсягів перевезень.
Діючі тарифи на вантажні перевезення поділяють на 2 види:
1)    тарифи на перевезень внутрішніх і експортно-імпортних товарів, які належать вантажовласникам, резидентам України.
2)    тарифи на перевезень внутрішніх і експортно-імпортних товарів, які належать вантажовласникам, не резидентам України.
Перевезення вантажів за першим видом тарифів здійснюється за тарифами із використанням коригувальних коефіцієнтів по Тарифному керівництву №1. Тарифи цього збірника побудовані:
1.    за видами відправок,
2.    за типами вагонів;
3.    за завантаженістю вагонів;
4.    за дальністю і швидкістю перевезень;
5.    за ступенем і видами негабаритності;
6.    за тарифними планами


Автор: poizd | Дата: 9.02.2011 | Коментарів: 0 | Докладніше...
Розділи: Вантажна і комерційна робота, Економіка залізничного транспорту, Управління залізничним транспортом

  Поняття доходів, доходних надходжень і виручки зал. транспорту

Виручка – це сума грошових коштів, яка надійшла на рахунок залізниці від товарної контори та пасажирських станцій. Оскільки на залізничному транспорті здійснюється великий обсяг транзитних перевезень, то виручка буде завжди меншою, ніж доходи від перевезень.
Доходи від перевезень – це грошові кошти, які належать залізниці за виконані у її межах перевезення і пов’язані з ними послуги. Головним чином вони створюються за рахунок тарифної плат за перевезення вантажів, пасажирів, багажу, пошти та інших послуг, які надаються клієнтам.

Автор: poizd | Дата: 16.01.2011 | Коментарів: 0 | Докладніше...
Розділи: Економіка залізничного транспорту