Маршрутизація

Для забезпечення безпеки руху на станції всі переміщення здійснюють по спеціально підготовленим ділянкам колійного розвитку, які називають маршрутами.
Потягом називають сформований і зчеплений склад вагонів з одним або декількома діючими локомотивами чи моторними вагонами, що має встановлені сигнали.
До категорії поїздів відносять також поодинокі локомотиви, автомотриси і автодрезини незнімного типу, відправлені на перегони. У межах станцій поїзди рухаються по поїзним маршрутам прийому, передачі і відправлення, а також по маневровим маршрутам.
По маршрутам прийому поїзди переміщуються з перегонів на станційні колії. Початком маршруту прийому є вхідний світлофор на межі станції, а кінцем - світлофор в кінці приймальної колії.
По маршрутам передачі поїзд рухається з одної станційної колії на послідовно розташовану іншу станційну колію. Початком маршруту передачі є маршрутний світлофор, що дозволяє рух зі станційної колії, а закінчується маршрут біля світлофору, розташованого в кінці другої колії.


Автор: poizd | Дата: 4.09.2010 | Коментарів: 0 | Докладніше...
Розділи: Автоматика і зв'язок, Організація перевезень

  Пристрої автоматики, телемеханіки та зв'язку на станціях

Пристрої автоматики, телемеханіки та зв'язку на станціяхНа залізничному транспорті проводиться велика робота щодо подальшого підвищення ефективності перевезень і безпеки руху. Важлива роль у вирішенні цих завдань належить пристроям автоматики, телемеханіки та зв'язку на станціях.
Засоби автоматики, телемеханіки та зв'язку дозволяють автоматизувати процеси, пов'язані з регулюванням руху поїздів, підвищити пропускну та провізну спроможність залізничних ліній та безпеку руху поїздів, продуктивність праці експлуатаційних працівників, поліпшити економічні показники роботи залізниць, скоротити час обороту вагона.
Постійно зростає обсяг технічних засобів, що використовуються для підвищення безпеки руху поїздів і збільшення пропускної здатності доріг, до яких відносяться телемеханічні системи, призначені для управління стрілками і сигналами на станціях.
Пристрої автоматики і телемеханіки з'явилися на залізницях одночасно з організацією руху поїздів. Потреба в передачі на рухомі поїзди різних вказівок і наказів послужила причиною застосування сигналів, які й стали першими регулюючими пристроями на дорогах. Найпростішим сигнальним пристроєм був семафор, який з'явився в 40-х роках минулого століття...

Автор: poizd | Дата: 1.08.2010 | Коментарів: 0 | Докладніше...
Розділи: Автоматика і зв'язок, Організація перевезень, Управління залізничним транспортом, Новини