Cтруктура управління колійним комплексом Укрзалізниці

Cтруктура управління колійним комплексом УкрзалізниціКолійний комплекс УЗ складається з залізничної колії і колійного господарства.

Колійне господарство – це система, яка забезпечує контроль технічного стану, обслуговування, поточне утримання і ремонт залізничної колії.
Залізнична колія – це система, яка безпосередньо взаємодіє з рухомим складом, направляє колісні пари, сприймає та передає виникаючі при русі поїздів навантаження.
Експлуатаційна (найкоротша, виміряна тільки по одній головній колії) довжина залізничних колій України складає 22,5 тис. км.

Вище управління колійним комплексом забезпечує Головне управління колійного господарства Укрзалізниці (ЦП).

ЦП безпосередньо підпорядковані служби колії залізниць -Укрзалізниця поділена на 6 залізниць: Південно-Західна, Південна, Придніпровська, Одеська, Львівська і Донецька, і кожна має свою службу колії (П). Служби колії залізниць також підпорядковані і начальникам залізниць, як і будь-які інші служби залізниць. Служби колії залізниць мають:
- технічний відділ, який забезпечує стратегію розвитку залізничної колії;
- ремонтний відділ, що забезпечує організацію періодичних ремонтів колії;
- відділ механізації, що займається організацією розробки та експлуатації колійної техніки, механізмів та інструментів;
- відділ земляного полотна і штучних споруд, який забезпечує організацію ремонту і утримання залізничного полотна і штучних споруд;
- планово-економічний відділ (або фінансовий), що забезпечує організацію фінансових потоків;
- відділ кадрів, що займається підготовкою, підбором і функціонуванням кадрів;
- господарський відділ, що забезпечує постачання матеріалів, запчастин, палива і т.п.

Наступний рівень – лінійні підприємства:
- дистанція колії (ПЧ), що забезпечує контроль технічного стану і виконання робіт поточного утримання колії. ПЧ - головні лінійні підприємства на залізницях, що займають 250-600 км; кожне розділено на 3-5 дільниць (ПЧУ), які очолюють начальники дільниць. Кожна дільниця розділена на околотки (ПД), які очолюють колійні майстри. І на кінець остання, сама нижня ланка – лінійна бригада (ПДБ), яка складається з 5-8 чоловік;
- колійно-машинна станція (КМС), яка забезпечує виконання періодичних ремонтів колії;
- дистанція лісозахисних споруд (ПУЛ) – відповідає за утримання лісосмуги в межах смуги відводу і паркової зони в межах станцій;
- рейкозварювальний комплекс (РЗП), що займається виготовленням безстикових рейкових ліній довжиною до 800 м, створенням довгих безстикових рейкових литок в польових умовах, ремонтом рейок і металевих частин стрілочних переводів в стаціонарних і польових умовах;
- заводи залізобетонних шпал (ЗБШ);
- шпало-просочувальні заводи (ШПЗ), що займаються просочуванням дерев’яних шпал антисептиками;
- щебеневі заводи і пісочні кар’єри, що виготовляють щебеневу продукцію і пісочний баласт;
- ремонтні колійні майстерні, які ремонтують колійну техніку, механізми і інструменти.

Автор: poizd | Дата: 16.03.2010 | Коментарів: 0
Розділи: Колія і колійне господарство, Управління залізничним транспортом