Електровози українського виробництва

Електровози українського виробництваМожливо, це для когось велика несподіванка, але так – Україна будує власні електровози! І відбувається це на Дніпропетровському електровозобудівному заводі.

ДП «Науково-виробничий комплекс «Електровозобудування» (раніше - ВАТ «Дніпропетровський електровозобудівний завод») - одне з найбільших підприємств вітчизняної електротехнічної галузі. Завод виробляє магістральні, промислові та рудничні електровози і запчастини до них. Дніпропетровський електровозобудівний завод є державним підприємством і спеціалізується на випуску магістральних електровозів постійного струму, промислових і шахтних електровозів для гірничо-металургійного комплексу. На підприємстві створено 3 типи і 10 модифікацій електровозів, здатних працювати у вугільних штреках з різними умовами праці.

Дніпропетровський електровозобудівний завод займається розробкою українських електровозів за завданням уряду з 1993 р. У 1995 р. на Придніпровській магістралі почалися випробування машини ДЕ1, а згодом серійні електровози цієї марки почали курсувати по Донецькій та Львівській дорогах. Вантажний електровоз ДЕ1 відзначено Державною премією України. Вартість такого електровоза не розголошується, проте, за словами представників заводу, його вартість на 30-35% нижче вартості закордонних електровозів. Він на чверть економічніший застарілого ВЛ-8, який складає основу електровозного парку країни. У той же час вантажопідйомність нового залізного коня в півтора рази вище. Потужність електровоза - 6260 кВт, максимальна швидкість 100 кілометрів на годину. 93% устаткування електровоза ДЕ1 поставлено вітчизняними виробниками. Дніпропетровського підприємство, за словами його директора, готове виробляти 25-30 електровозів на рік.

У 2002 р. спільно з німецькою фірмою Siemens на заводі створено вантажно-пасажирський електровоз змінного струму. У 2004 р. почалося виготовлення дослідної партії цієї машини тягової потужністю 4,8 МВт і максимальною швидкістю до 160 км / год, що за технічними параметрами відповідає світовим зразкам.

В даний час підприємство працює над новою перспективною моделлю сучасного двосистемного електровоза ДС4.

За словами представників "Укрзалізниці", зараз залізницями України необхідно понад 300 електровозів.

Автор: poizd | Дата: 1.03.2010 | Коментарів: 0
Розділи: Підприємства, Рухомий склад, Новини