Чого хоче досягти німецька залізниця до 2025 року

Яке майбутнє у німецької залізниці? Розглянемо спільне дослідження залізниці та McKinsey & Company щодо того, що чекає німецький залізничний транспорт до 2025 року.
За 175 років з дня виходу першого паровоза залізниця в Німеччині має власні широкі традиції. Залізниця стала не тільки невід'ємною частиною транспортної системи і ландшафту Німеччини, але і рушійною силою її успішного економічного розвитку.
З часу об'єднання східної та західної німецьких доріг і слідуючої за цим об'єднуючої реформи пройшло понад 15 років. Акціонерне товариство "Німецькі залізниці" перетворилось за цей час з державного підприємтсва в потужне промислове утворення. Завдяки чесній і відвертій транспортній конкуренції пасажирські та вантажні залізничні перевезення піднялись на новий рівень, що призвело до різкого збільшення кількості транспортних залізничних підприємств. Щоб отримати клієнтів та замовників у такій жорсткій конкуренції, залізничники змушені пропонувати транспортні послуги найвищої якості, наслідком чого став потужний в останні роки розвиток майже всіх видів транспорту в Німеччині.
На честь 175-річного ювілею "Німецькі залізниці" спільно з McKinsey & Company провели дослідження щодо перспектив залізниць Німеччини до 2025 року. Як виглядатиме залізниця Німеччини у майбутньому, залежить як від її власних ринкових здібностей і конкурентоспроможності, так і від зовнішніх, незалежних від неї, факторів. Непередбачуваним в темі залізниця 2025 є не тільки економічний розвиток в цілому, але і загальні тенденції майбутнього. Це стосується перед усім змін у суспільстві і у вимогах держави, перш за все у сфері захисту навколишнього середовища.
Щоб залишатись конкурентоздатними у майбутньому, залізниці планують до 2025 року серйозно взятися за свої інформаційні засоби і таким чином розширити свої пропозиції для клієнтів. Те, чи залізничний транспорт взагалі залишиться на транспортному ринку, чи завоює нові сегменти цього ринку, залежить також від того, наскільки послідовною буде політика розвитку інфраструктури залізничного транспорту, чи зможуть залізниці  максимально раціонально використовувати джерела енергії і зменшити викиди газів, що створюють парниковий ефект.

Автор: poizd | Дата: 1.04.2011 | Коментарів: 0
Розділи: Новини