Стимулювання праці на залізничному транспорті

Для найбільш дієвого стимулювання підвищення ефективності виробництва, розробки і прийняття більш високих планів завдань, підвищення використання виробничих фондів, робочої сили і фінансових ресурсів, а також удосконалення техніки, технології і організації виробництва утворено фонд економічного стимулювання.
Підриємства і організації залізничного транспорту повинні направляти кошти на преміювання перед усім на заохочення за покращення якісних показників і виконання плану по перевезенням в тонах, в т.ч. по встановленій номенклатурі вантажів, нараховувати премії в прямій залежності від трудового вкладу колективу і кожного працівника, не допускаючи зрівнялівки.
Кошти на стимулювання праці використовують:
+ на преміювання робітників, керівників, інженерно-технічних працівників, службовців і інших категорій працівників по преміальним системам, встановленим у відповідності з типовими положеннями;
+ для єдиночасного заохочення робітників, керівників, інженерно-технічних працівників, службовців і інших категорій працівників, що вирізнилися при виконанні особливо важливих виробничих завдань, а також працівників закладів охорони здоров’я, шкіл і т.д., що сприяли виконанню і перевиконанню завдань по перевезенням.
+ на виплату винагород робітникам, керівникам, інженерно-технічним працівникам, службовцям і іншим категоріям працівників за загальні річні підсумки роботи.
+ на надання єдиночасної матеріальної допомоги працівникам, ветеранам і інвалідам праці і членам їх родин.
+ для виплати премій колективам і окремим працівникам за особливі заслуги.
+ на преміювання працівників підприємств, що обслуговуються залізницями і забезпечують покращення використання рухомого складу.

Автор: poizd | Дата: 9.02.2011 | Коментарів: 0
Розділи: Економіка залізничного транспорту, Управління залізничним транспортом