Мінераловоз (Модель 19-923, ВАТ "Стахановський вагонобудівний завод")

Мінераловоз (Модель 19-923, ВАТ "Стахановський вагонобудівний завод")Вагон призначений для безтарного перевезення гранульованих великозернистих, кристалічних, злежаних, некорозійно-активних мінеральних добрив, а також сипучої порошкоподібної сировини для їх виробництва (в основному апатитового концентрату).

Варіант вагону без даху дозволяє перевозити вугілля, щебінь, керамзит, пісок та інші сипучі матеріали.

Виготовляється за кліматичними умовами у виконанні "У" за ГОСТ 15150.

Як варіант вагони з внутрішнім антикорозійним покриттям, а також без даху.



Технічні характеристики:

Вантажопідйомність: 70 т
Маса тари: 23 т
Навантаження від осі колісної пари на рейки: кН (тс) 228.0 (23.0)
Об'єм кузова: 81 куб. м
Довжина платформи по осях зчеплення автозчеплень: 13 200 мм
Ширина максимальна: 3 275 мм
База: 8 980 мм
Кут нахилу торцевих стін кузова: 45 град.
Відстань між завантажувальними люками: 1 831 мм
Розміри завантажувального люка в світлі: 1 586 x 556 мм
Висота від рівня головок рейок: 4 934 мм
Мінімальний радіус вписування в криву: 80 м
Вид розвантаження: 2-сторонній
Система розвантаження: пневматична/ручна
Візок 2-осьовий: Модель 18-100
Конструкційна швидкість (у завантаженому/порожньому стані): 120/120 км/год
Колія: 1 520 мм
Габарит за ГОСТ 9238-83: 1-T

Мінераловоз (Модель 19-923, ВАТ "Стахановський вагонобудівний завод") Конструкція вагону дозволяє здійснювати завантажувальні роботи механізованим способом через чотири розташовані по осі даху щілинних завантажувальних люка, що забезпечують рівномірне завантаження кузову з однієї установки.

У нижній частині кузова по обидва боки вагона розташовані по два розвантажувальних люки розміром (в світлі) 2 382 х 840 мм кожний. Механізм розвантаження з пневмоприводом забезпечує як парне відкривання та закривання кришок люків, так і одночасне - всіх чотирьох.

Спеціальний блокувальний пристрій запобігає мимовільному відкриванню кришок розвантажувальних люків як на шляху прямування, так і на стоянці

Автор: poizd | Дата: 21.02.2010 | Коментарів: 0
Розділи: Підприємства, Рухомий склад, Новини