Структура доходів залізничного транспорту

Доходні надходження за пасажирські перевезення у місцевому і приміському сполученнях і від вантажних перевезень у місцевому сполученні повністю зараховуються у дохід тих залізниць, які здійснюють перевезення.
Пасажирські перевезення, особливо приміські, мають статус соціально-необхідних і за законодавством України збитки від них повинні компенсуватися з місцевих бюджетів, але це виконується лише частково. Тому погашення збитків від пасажирських перевезень здійснюються за рахунок прибутку від вантажних перевезень, тому доходи від вантажних перевезень містять так звану компенсаційну частину.
Доходні надходження за перевезення вантажів у прямому сполученні розподіляються між залізницями – учасницями перевезення: спочатку залізниці відправлення за початкові операції і залізниці призначення – за кінцеві, далі розподіляються доходи за доходними ставками, встановленими Укрзалізницею, пропорційно тонно-кілометрам, які виконала кожна залізниця.
При розподілі доходів від пасажирських перевезень у прямому сполученні в першу чергу виділяють доходи від формування поїздів, які ідуть залізницям формування, решта доходів розподіляється між залізницями пропорційно виконаним кожною пасажиро-кілометрам.
Отже, суму доходів залізниць складають:
1)    доходи від перевезень,
2)    місцеві доходи,
3)    доходи від підсобно-допоміжної діяльності,
4)    доходи від неосновної діяльності,
5)    інші доходи.

Автор: poizd | Дата: 5.01.2011 | Коментарів: 0
Розділи: Економіка залізничного транспорту